Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Προιόντα Beauty Oriflame

 Καλησπέρα κορίτσια,καλό μήνα να έχουμε.Μπήκαμε στην τελική ευθεία των Χριστουγέννων και είμαι τόσο χαρούμενη για αυτό.
Πρίν απο λίγες μέρες ήμουν καλεσμένη σε ένα Event beauty που διοργάνωσε η ORIFLAME στστο Ξενοδοχείο Theoxenia Hotel στον Πειραιά, δίνοντας συμβουλές ομορφιάς και περιποίησεις για την επιδερμίδα μας με διάφορα προιόντα για κάθε ηλικία και ανάγκη της επιδερμίδας.
Στην συνέχεια λανσάρανε κάποια καινούργια προιόντα τους περιποίησεις και μακιγιάζ.
Είμαι κι εγώ αντιπρόσωπος της Oriflame και έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα τους και με έχουν αφήσει ευχαριστημένη.Όποιος παρευρέθηκε στο event μοιράσανε απο ένα κραγιονάκι και είχες την επιλογή να διαλέξεις την απόχρωση που σου αρέσει.
Τελειο Lipstic Liquid matte απο την σειρά THE ONE Lip Sensation Matte Musse.Επίσης εμένα μου κάνανε και άλλο ένα δωράκι μια κρέμα ποδιών την Feet up Comfort Nourishing με κερύθρα και αμύγδαλο.

  Είναι μία περλέ κρέμα με καταπληκτική μυρωδια που αφήνει μια απαλότητα και ενυδάτωση στα πόδια.
 

Να σας δείξω μερικές φωτογραφίες που τράβηξα απο το event ήταν όλα πολύ όμορφα και οργανωμένα και κληρώσανε και αρκετούτσικα δωράκια.


Καινούργια προ'ι'ότα  μακιγιάζ.. σε διάφορους χρωματισμούς.


Προιόντα περιποίησεις αντρών και γυναικών.Σε πακέτα προσφοράς. 
 

 Κάθε μήνα βγαίνει ο καινούργιος κατάλογος πλέον,με διάφορες εκπτώσεις και προιόντα.
Αν σας ενδιαφέρει να γίνεται και εσείς αντιπρόσωπος της Oriflame και θέλετε να σας ενημερώσω για το οτιδήποτε μπορείτε να μου στείλετε 
email:evoulitabeautystyles@gmail.com ή να μου στείλετε μήνυμα στο facebook:https://www.facebook.com/evoulitabeautystyles/?ref=bookmarks
 Σας φιλώ.





 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου