Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Αναλυτικό Review για τις New Pure-Clay Mask της L'OREAL


L'oreal Pure Mask (I love them)


Καλησπέρα κορίτσια μου..Οι πιο ωραίες μέρες τις εβδομάδας συνήθως είναι τα Σαββατοκύριακα.
Ποιός δεν αγαπάει τα Σαββατοκύριακα όπου έχουμε τον ελεύθερο μας χρόνο να χαλαρώσουμε και να περιποιηθούμε τον εαυτό μας μετά απο μία κουραστική καθημερινότητα.

Έχω χρησιμοποιήσει μάσκες προσώπου απο πολλές εταιρίες και διάφορα είδη,με ικανοποιούσαν αλλά δεν έβλεπα την διαφορά που ήθελα..αυτό το Ουάου που περιμένουμε μετά απο μία μάσκα. Έχετε ακούσει όλες για τις ολοκαίνουργιες μάσκες της L'oreal Pure-Clay Mask απο καθαρό πηλό??
Τις λάτρεψα απο την πρώτη στιγμή που τις λανσάρανε.
Όλες μιλάνε γι'αυτές τις μάσκες για το πόσο καταπληκτική δουλειά κάνουν στο πρόσωπο.Είναι τρείς απίστευτες μάσκες στα 50ml.

Detox Mask η οποία κάνει το πολύ βαθύ καθαρισμό προσώπου και αποσύρει όλες τις ακαθαρίες απο το πρόσωπο μας..Υπόσχεται πιο καθαρό και φωτεινό δέρμα.

Exfoliate Mask Καθαρή Αργιλος και κόκκινη άλγη είναι μία μάσκα βαθιάς απολέπισης ενισχυμένη με κόκκινα φύκια.Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα,τους ρύπους και την λιπαρότητα και κάνει πιο λεία την επιδερμίδα.

Και την Pure-Clay Mask που δοκίμασα εγώ είναι η Purity Mask είναι Καθαρός Άργιλος με ευκάλυπτο για λιπαρά δέρματα.
Τι να σας πρωτοπώ γι'αυτή την μάσκα?
Δοκίμασα την Purity Mask γιατί έχω λιπαρό δέρμα.



Την χρησιμοποιούμε σε όλο το πρόσωπο όπως δείχνει και στην συσκευασία του,αλλά μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε και στα μέροι μόνο που βγάζουμε λιπαρότητα όπως στην περιοχή Τ.(Κούτελο και μύτη).Εγώ την φοράω σε όλο το πρόσωπο.
Θα ξεκινήσω απο την υπέροχη πολυτελείας συσκευασία που έχουν αυτές οι μάσκες.
Ενθουσιάστικα πολύ απο πρώτη στιγμή με το που είδα την συσκευασία είναι γυάλινη με ένα λαμπερό καπάκι.Πολύ προσεγμένη,σπάνιο πράγμα για μια μάσκα.


Η μάσκα μέσα έρχεται σε μία ρευστή παχία μορφή όπου έχει ένα φυστικί χρώμα και μια διακριτική μυρωδιά ευκάλυπτου.Περιέχει πολύ ποσότητα και δεν τελειώνει γρήγορα.


Την χρησιμοποιώ με ένα πλατύ πινέλο με μέτριες τριχούλες για να απλώνεται πιο γρήγορα και εύκολα γιατί κακά τα ψέμματα δεν είναι υγιηνό να χρησιμοποιούμε τα δάχτυλα μας μέσα στο προιόν γιατί έχουν μικρόβια.όποτε με ένα πινελάκι απλώστετο.


Την αφήνετε για 10''  και μπορούμε να την βάζουμε 2-3 φορές την εβδομάδα για ακομα πιο θεαματικά αποτελέσματα.

Την έχω χρησιμοποιήσει μόνο μια φορά και εχω μείνει έκπληκτη απο τα αποτελέσματα που είχα..Η επιδερμίδα γίνεται τελείως ματ,αφήνει μια αίσθηση δροσιάς μόλις την ξεπλύνουμε με αύθονο νερό και λεία την επιδερμία.
Θα την χαρακτήριζα και σαν λευκαντική μόλις την ξέβγαλα μετά απο λιγο δεν είδα μόνο τελείως καθαρό το προσωπό μου αλλά και πιο λευκό απο τις διχρωμίες γιατί έχω κάποιες κοκκινίλες.
Με άφησε πολύ ενθουσιασμενη αυτο το καινούργιο προιόν.Απλά δοκιμάστε την άμα πέσει στα χέρια σας.Είναι καταπληκτική.

Ευχαριστώ που το διαβάσατε
Φιλακια πολλα.



2 σχόλια:

  1. Σιγουρα θα ειναι στις επομενες μ αγορες. Αν κ θα προτιμησω τις αλλες δυο γτ δεν εχω λιπαρο δερμα. Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε να πάρεις αυτή που είναι απαραίτητη για το δέρμα σου.Είμαι σίγουρη οτι κάνουν καταπληκτική δουλειά όλες.😊Περιμένω να μου πείς πως σου φάνηκε.

      Διαγραφή