Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

YOUTH LAB Daily Cleanser & Beauty Tool...I Love them!

YOUTH LAB Dermocosmetics

Καλησπέρα κορίτσια μου..Σήμερα θα μιλήσουμε για μια εταιρία την Youth Lab Dermacosmetics όπου έχει στόχο να ενισχύσει τον μεταβολισμό της επιδερμίδας για πιο νεανική και υγιή επιδερμίδα.

Πρόσφατα δοκίμασα δύο προιόντα της και πραγματικά τα χάρικα πολύ.Πλέον τα χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα πρωί-βράδυ.
Δοκίμασα το Daily Cleanser Normal Dry Skin το οποίο είναι ένα τσέλ καθαρισμού προσώπου οπου απομακρύνει το μακιγιάζ και τους ρύπους και διατηρεί τη φυσική υγρασία του δέρματος.
Επίσης επαναφέρει την λάμψη και την φωτεινότητα και αφήνει ενυδατωμένη και εντελώς απαλή την επιδερμίδα μας.
Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε καθημερινά και είναι ιδανικό για ξηρό/κανονικό δέρμα.



Το δεύτερο προιόν που αγάπησα και ξεχώρισα είναι το Beauty Tools All Skin Types.
Είναι ένα βουρτσάκι καθαρισμού και απολέπισης προσώπου για ορατή ανανέωση της επιδερμίσας.
Είναι το πρώτο βουρτσάκι που χρησιμοποιώ για το προσωπό μου και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.Κάνει καταπληκτική δουλειά στο πρόσωπο τελείως άλλη όψη πιο φωτεινή και ανανεωμένη.Κανει πολύ βαθύ και έντονο καθαρισμό.
Η τριχούλες του είναι πολύ απαλές για να μην ερεθίζει το δέρμα και κάνει απαλό μασάζ για λάμψη στο πρόσωπο.
Ότι υπόσχεται το κάνει.Είναι το θαυματουργό μου βουρτσάκι και πολύ οικονομικό στα 7.80€ νομίζω στην σελίδα της Youth Lab.

Σας ευχαριστώ πολυ που το διαβάσατε.Πείτε μου άμα το έχετε δοκιμάσει και εσείς..
Σας φιλώ.

3 σχόλια: