Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Φθινοπωρινό Βραδινό Μακιγιάζ

Κορίτσια μου σας έχω review για ένα απο τα αγαπημένα μου μακιγιάζ που κάνω συνήθως το φθινόπωρο με γήινες αποχρώσεις.
Πιστεύω πως πάνε πάρα πολύ οι γήινες αποχρώσεις στις ξάνθιές.
Θα ξεκινήσω με ένα πολύ αγαπημένο προιόν που το εφαρμόζω συνήθως στις βραδινές μου εξόδους το Base Lissante Smoothing Primer απο τα SEPHORA για μια άψογη και μακράς διάρκειας make-up.
Τελειοποιεί την επιδερμίδα και έτσι κάνει πιο εύκολη την εφαρμογή της βάσης μας
Έχει διάφανη υγή τζέλ όπου αφήνει λεία matte και εξαιρετικά μαλακή την επιδερμίδα. Είναι μόλις 15ml αλλά πραγματικά δεν τελειώνει εύκολα και η τιμή του στα 10,90€.

Επόμενο βήμα η βάση μας ένα απο τα ωραία fountation All matt plus της CATRICE Cosmetics εγώ χρησιμοποιώ την απόχρωση 20 Nude Beige στα 30ml είμαι σχετικά ανοιχτόχρωμη όπου υπόσχεται να μείνει πάνω απο 18h,πραγματικά μένει όσο λέει είναι ένα πολύ αρκετά καλυπτικό προιόν για την τιμή του γύρω στα 7.50€.


Συνεχίζω με άλλο ένα προιόν της CATRICE Cosmetics το Camouflage Cream για κονσίλερ πραγματικά αυτό το προιόν δεν λείπει ποτέ απο την συλλογή μου.Και ποιά blogger δεν έχει μιλήσει γι'αυτό?Είναι καταπληκτικό προιόν και πολύ οικονομικό περίπου στα 3.50€
Εάν πετύχεται την σωστή απόχρωση για το δέρμα σας θα το λατρέψετε όπως κι εγώ.Η κάλυψη αρκετά ικανοποιητική,είναι ένα παχύρευστο προιόν που απλώνεται και με το πινέλο και με τα δάχτυλα,εμένα με βολεύει καλύτερα με τα δάχτυλα γιατί απλώνεται πιο ομοιόμορφα.Η διάρκεια του ειναι αρκετή 4-5 ώρες ίσως και παραπάνω ανάλογα την επιδερμίδα.






Ματά ακολούθησε η πούδρα μου της  ESSENCE η Mattifying Compact Powder Perfect Beige 04 ειναι μια πολυ ελαφριά και καλυπτική πούδρα χωρίς να βαρένει την βάση μας.Η τιμή της στα 3.50€.
Οπως και για μολύβι ματιών χρησιμοποίησα πάλι της ESSENCE Long-Lasting Black Fever εξαιρετικά μαύρο και πολύ σταθερό ούτε τρέχει ούτε απλώνεται και μένει για αρκετές ώρες.Η τιμή του μόλις στα 1.89€.




Για bronzer χρησιμοποίησα απο τα H&M το BRONZING POWDER dark tan αρκετά ζεστή καφέ απόχρωση. Οπώς και επίσης για ρούζ έβαλα απο την αγαπημένη μου εταιρεία την GOLDEN ROSE απόχρωση 204 ένα πολύ γλυκό ρόζ με καφέ υποτόνους.


Για σκιές έβαλα απο την παλέτα της REAL TECHNIC Electric Beauty περιέχει 12 shimmer σκιές καταπληκτική απόδοση με έντονα χρώματα.Χρησιμοποίησα μια μπρονζέ και μία καφε κεραμιδή απο την παλέτα.
Για μάσκαρα επειδή μου αρέσει να έχω έντονες βλεφαρίδες χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό την μάσκαρα της GOLDEN ROSE Infinity Lash Volume & Lenght δίνει όγκο και μήκος απο το πρώτο κι όλας πέρασμα,εκτός και αν θέλετε ακόμα πιο έντονο μπορείτε να το περάσετε κι άλλες φορές.Είναι σχεδιασμένο για με φαρδύ βουρτσάκι για να ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους και για να δίνει έντονο αποτέλεσμα όλη μέρα.
Η τιμή της είναι πολύ οικονομική  στα 5.90€
Και για τέλος,για το αγαπημένο μέρος του προσώπου μου,τα χείλη,τί άλλο σταθερό και με έντονη απόδοση χρώματος κραγιόν θα μπορούσα να βάλω?
Φυσικά τα λατρεμένα απο όλες μας τα Lipstic matte liquid της GOLDEN ROSE σε συνδιασμό το ΝΟ.03 με το ΝΟ.10,έχουμε ξανά μιλήσει για τα υπέροχα νέα liquid με την φρουτένια μυρωδιά τους.Το βουρτσάκι ειναι τόσο καλά σχεδιασμένο για να εφαρμόζει ακριβώς στα χείλη ομοιόμορφα.Ωστόσο για την συσκευασία του απλή με mat καπάκι.
Αξίζουν να τις δοκιμάσετε όλες τις αποχρώσεις της.Είναι εκπληκτικές όπως και οι τιμές τους στα 4.90€
Τα συγκεκριμένα lipstic είναι παντού μαζί μου.


4 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιείς❤

    alexiasstyle.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ,ειναι όντως πολυ ωραία.💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο μακιγιάζ! Λατρεύω και εγώ τις γήινες αποχρώσεις! Τα υγρά κραγιόν φαίνονται τέλεια! Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα το κάνω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Μαρτίνα μου..Τα περισσότερα μακιγιάζ μυ κυμένονται στις γήινες αποσχρώσεις.Πραγματικα θα μείνεις πολύ ευχαριστημένη με τα lipstic liquid,να τα δοκιμάσεις όποτε μπορεέσεις.Ειναι τέλεια και από διάρκεια,υφή και απόδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή