Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Αγαπημένα προιόντα Golden Rose Review

Καλημέρα κορίτσια μου γλυκά..Σήμερα θα σας κανω ένα review,ένα πολυ αναλυτικό post γι'αυτά τα δύο πολυ αγαπημένα μου προιόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου.
Για δύο προιόντα μακιγιάζ απο την Golden Rose..Οι τιμές αυτής της εταιρίας είναι πολυ ικανοποιήτικες και διευκολύνει πολύ κόσμο να αγοράσει καλλυντικά με πολύ καλη ποιότητα.
Κάθε φορά που βγάζει ένα καινούργιο προιόν η αγαπημένη μου αυτη εταιρία τό έχω βάλει ήδη στην συλλογή μου.
Σήμερα θα μιλήσουμε για την μάσκαρα Infinity lash Volume&Length, και το Ρούζ Silky touch Blush-On.
Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω αυτη τη μάσκαρα με πραγματικά πολυ όγκο και μήκος υπόσχεται αυτό που λέει.Με δύο περάσματα οι βλεφαρίδες σας θα είναι τόσο έντονες,πολύ μαύρες και με πολύ μήκος.Κάνουν απίστευτο εφέ στο βλέμμα.

Διαθέτει ένα ιδιαίτερο φαρδύ βουρτσάκι με ίνες το οποίο κάνει πολύ ωραίο γύρισμα στις βλεφαρίδες.Μπορείτε να το βρείτε σε πολλά καταστήματα καλλυντικών,σε sity και σε φαρμακεία.Η τιμή της ειναι στα 5.90€

Το δεύτερο προιόν που αγάπησα είναι ενα ρουζάκι με πολύ minimal συσκευασία μαύρη μάτ με χρυσά γράμματα.Είναι ένα απαλό ροζάκι για πιο διακριτικό μακιγιάζ,βέβαια εγω το χρησιμοποιώ και για πιο έντονο.Η απόδοση του ειναι πολυ καλή και στρώνει ομοιόμορφα στα μαγουλάκια μας.Περιέχει και το ένα μαύρο πινελάκι η συσκευασία αρκετά μαλακό.Η τιμούλα του ειναι στα 3.90€ και η απόχρωση 208.

Κορίτσια σας την προτείνω την μασκαρα να την δοκιμάσετε αξίζει τα λεφτά της,γιατί ειναι απίστευτα οικονομική.


evoulitabeautystyles@gmail.com


4 σχόλια:

  1. Το ρουζακι έχει πολύ ωραίο χρώμα!:)
    Φιλακιαααα
    alexiasstyle.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ρουζακι έχει πολύ ωραίο χρώμα!:)
    Φιλακιαααα
    alexiasstyle.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι εξαιρετικό�� και εχει πολλες αποχρώσεις το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι εξαιρετικό�� και εχει πολλες αποχρώσεις το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή