Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

KORRES Ενυδάτωση και Serum

Καλως ήρθατε στο blog μου..Σήμερα είπα να σας μιλήσω για δυο προιόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα.
Αρχικά μετα τον καθαρισμό προσώπου που κάνω σαν πρώτο βήμα βάζω το Serum μου αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ του Κorre Wild rose το άγριο τριαντάφυλλο για λάμψη και λείανση των λεπτών γραμμών προσώπου και ματιών, ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος.
Μπορούμε να το χησιμοποιήσουμε και τα μάτια αλλα εμένα το συγκεκριμένο επειδή έχει έντονη μυρωδιά με ενοχλεί στα μάτια μου τα τσούζει οποτε το αποφεύγω απο την περιοχή των ματιών.
Το άγριο Τριαντάφυλλο,απαλύνει τις δυσχρωμίες και προσδίδει λάμψη και φωτεινότητα στην επιδερμίδα ειδικά αν την εφαρμόζεται το βράδι.Η τιμή που μπορείτε να το βρείτε ξεκινάει απο τα 16.00€ περίπου.

Το δεύτερο βήμα που κάνω πάνω απο την εφαρμογή του Serum είναι απο την εταιρία Korres πραγματικα δεν ξέρω για πιο προιόν να πρωτό μιλήσω.
Θα σας μιλήσω για την ενυδατική κρέμα προσώπου Ανθη Αμυγδαλιάς που την χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινα αυτο το καιρό.
Είναι ένα προιόν σε γυάλινο βαζάκι βαρύ θα το χαρακτήριζα στα 40ml.
Κρέμα ελαφριάς ενυδάτωσης όπου γίνεται μάτ στο τελείωμα,είναι κατάλληλη για ευαίσθητες επιδερμίδες.
Περιέχει εκχύλισμα από Άνθη Αμυγδαλιάς, πρωτεΐνες αμυγδάλου.
Ειναι λεπτόρευστη κρέμα απλώνεται εύκολα και στεγνώνει γρήγορα.Μυρίζει διακριτικά καθαριότητα.
Συνήθως το έχουν σε φαρμακεία 1+1 δώρο γύρω στα 14.00€ περίπου.
Εμένα το συγκεκριμενο μου το ειχαν κάνει δώρο.
Όλα τα προιόντα Korres εξαιρετικά θα σας μιλησω σε καποιο αλλο blog και για τα λαδάκια αντιγήρανσης.
Σας φιλώ,Evoulita

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου