Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Lipstic matte liquid Golden Rose

Λατρεμένα lipstic matte liquid απο την εταιρεία Golden Rose.
Έχουν ξετρελάνει όλο το διαδίκτυο..Ποιά κοπέλα δεν θα έχει έστω μια απόχρωσει απο αυτα τα liquid?
Η ποιότητα τους ειναι εξαιρετική,  έχουν απαλή υφή,εφαρμόζουν ομοιόμορφα στα χείλη γίνονται matte χωρίς να ξηραίνουν τα χείλη ειναι πολυ ενυδατικά πράγμα που κανει τα χείλη να ειναι ακόμα πιο όμορφα και λαμπερά με όποια απόχρωση και να διαλέξεις.
Εμένα η αγαπημένη μου ειναι η 03 αυτο το απαλό ροζάκι και το 10 το οποίο ταιριάζει απόλυτα με smoke eye γιατί ειναι ενα γκριζο nude που θέλει έντονο μακιγιάζ.
Θα προσπαθήσω να αποκτήσω όλη την σειρά αυτων τον lipstic γιατι ειναι και πολυ οικονομικά κοστίζουν γύρω στα 
4.90€ και εχουν και υπέροχη μυρωδιά.

2 σχόλια:

  1. είναι πραγματικά τελεια!προσωπικά το 05 και το 10 ειναι τα αγπημενα μου. πολυ πολύ σταθερά, ματ, και δεν ξερω ...αλλά εμένα μου μυριζουν σοκολατα!Ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωαννα..Όντως ειναι πάρα πολύ σταθερά διαρκεια και με έντονη απόδοσω.Μυρίζει κατι σε σοκολάτα και βανίλια..😊

      Διαγραφή