Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Royalboutique...Η μόδα είναι τα πλεκτά!


ROYAL BOUTIQUE 


Καλησπέρα κορίτσια μου,σήμερα θα σας μιλήσω για μία σελίδα όπου βασικό της στοιχείο είναι τα χειροποίητα πλεκτά..διάφορα πλεκτα.
Αυτά τα πλεκτά τα φτιάχνω εγω,είναι δική μου η σελίδα και θα ήθελα πολύ να σας μιλήσω γι'αυτο.
Γενικά μου αρέσει να ψάχνω και να δημιουργώ διάφορα πρράγματα..
Ξεκίνησα με ελεύθερο σχέδιο-σκίτσο ακόμα και προσωπογραφίες οι πιο δύσκολες να σας πω την αλήθεια μου..αλλά όταν βλέπεις το αποτέλεσμα νιώθεις οτι πέτυχες κάτι.
Θα συνεχίσω με το πλέξιμο...
Πως το ξεκίνησα?πώς μου ήρθε να ασχοληθώ με αυτό?

Ξεκίνησε απο ένα βαρετό απόγευμα όπου δεν είχα την να κάνω και χάζευα στο youtube έτσι λοιπόν έπεσε το μάτι μου σε κάτι βιντεάκια όπου δείχνανε πώς θα μάθεις να πλέκεις.
Αρχικά ασχολήθηκα με τις βελόνες με απλά πράγματα να φτιάχνω,μετά άρχισε και μου άρεσε και σχεδόν όλα μου τα απογεύματα τα αφιέρωνα στο πλέξιμο,όλοι με λέγανε ''γιαγιάκα''  ώσπου αποφάσισα να μάθω και βελονάκι και απο τότε συνέχισα μονο με βελονάκι.

Μου άρεσε πολυ γιατί είναι δημιουργικό όλο αυτό..Δημιουργείς πολλά και διάφορα,ψάχνεις για διάφορα νήμματα έχει άπειρα σχέδια,χρώματα,διάφορες ποιότητες.
Μην πολυλογώ όμως να σας μιλήσω για τις σελίδες μου.

Το ξεκίνησα σαν χόμπι και όλοι μου ζητάγανε να τους φτιάξω ένα κασκόλ,ένα σκουφί,κορδέλες κ.α. και έτσι αποφάσισα να ανοίξω την σελίδα μου στο facebook και μετά instagram..
Απο την αρχή η ανταπόκριση ήταν στα ύψη.Γιατί ότι έφτιαχνα μπορεί να μου έπερνε πάααρα πολύ χρόνο,ώρες να πω καλύτερα αλλά δεν με κούραζε καθόλου γιατί το αγάπησα το πλέξιμο και ότι έφτιαχνα το έφτιαχνα με αγάπη.
Απο τότε που άνοιξα τις σελίδες ο περισσότερος ελεύθερος μου χρόνος είναι να πλέκω.
Με ευχαριστεί αυτό! :)




  Σας έδειξα μερικά απο τις δημιουργίες μου..στο link  που θα σας αφήσω είναι η σελίδα μου,εκέι μπορείτε να τα δείτε όλα,και ότι θέλετε να με ρωτήσετε.

Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε το post μου.
Σας φιλώ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου