Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Schwarzkopf Palette Η βαφή που χρησιμοποιώ!!


Καλησπέρα κορίτσια μου,όλες περιμένουμε πώς και πώς απο την Παρασκευή να έρθει το Σαββατοκύριακο για να ξεκουραστούμε,να βγούμε να κάνουμε τα ΄'μποτέ΄' μας.
Να περιποιηθούμαε τον εαυτό μας μετά απο μία πιεστική και κουραστική εβδομάδα.

Ετσι λοιπόν και έγω σήμερα μετα απο δύο σχεδόν μήνες αποφάσισα να βάψω τα μαλλιά μου,δεν ξέρω γιατί το άργησα τόσο πολύ,απλά δεν βγήκα ευκαιρία συνήθως δεν κάνω τόσο πού καιρό να τα βάψω.
Θα σας πώ τι προιόντα χρησιμοποιώ,απο ποιά εταιρία είναι την άποψη μου και τι νούμερα βάζω.(Αφορούν πιο πολύ τις ξανθιές αυτό το review :) )



Αρχικά έχω τελειώσει Κομμωτική και ξέρω κάτι παραπάνω όσο αφορά την περιποίηση των μαλλιών. Ας ξεκινήσουμε χρησιμοποιώ την βαφή απο την αγαπημένη εταιρία Schwarzkopf Palette Intensive Color Creme το 12.2 κατάξανθο φυμέ (ιριζέ)και το 10.1 κατάξανθο σαντρέ σε συνδιασμό 50ml 30άρι & 50ml 40άρι οξυζενέ για να ανοίξει στον τόνο που θέλω.
Βέβαια η συσκευασία περιέχει δικό του οξυζενέ με συγκεκριμένη ποσότητα που πρέπει να βάλετε.


Επίσης η συσκευασία περιέχει
1)το σωληνάριο της κρέμας 50ml
2)το οξειδωτικό γαλάκτωμα 50ml
3)1 φακελάκι μάσκας μαλλιών με κερατίνη
4)1 ζευγάρι γάντια και τις οδηγίες χρήσης.


Η κρέμα περιέχει Κερατίνη για μεγάλη διάρκεια και να προστατεύει την τρίχα.Είναι λεπτόρευστη και δεν μυρίζει έντονα όπως επίσης και το οξυζενέ.
 Σε κάποιες άλλες εταιρίες μυρίζουν τόσο έντονα που πραγματικά δεν μπορείς να αναπνεύσεις.








Η μάσκα περιποίησεις που περιέχει μέσα στο κουτί την χρησιμοποιώ κατευθείαν μετά το λούσιμο μου για να δυναμώσει τα μαλλιά μου μετά απο αυτή την διαδικασία και να τα κάνει πιο απαλά και λεία με έντονη λάμψη.
Επίσης έχει ένα ευχάριστω άρωμα λουλουδιών.
 

Φτιάχνω την βαφή μου με τα προιόντα που περιέχει και για ακόμα πιο πολύ προστασία,γιατί έχω μια τρέλα με τα μαλλιά μου τα προσέχω όσο μπορώ γιατι όσο να'ναι η τεχνικές εργασίες που περνάνε καταστρέφουν σιγά σιγά την τρίχα.Ετσι λοιπόν εγώ προσθέτω κάτι ακόμα μέσα στο μπολάκι της βαφής.
Προσθέτω λίγες σταγόνες λάδι μέσα στο μπολάκι με την βαφή απο το Hair protection with oil for revival CREOLE  oil extra είναι ένα λαδάκι για έξτρα προστασία και αναζωογώνηση.



Αυτή ήταν όλη η διαδικασία που κάνω όταν βάφω τα μαλλιά μου στο σπίτι,επίσης και κάτι ακόμα μετά το λούσιμο εννοείτε οτι χρησιμοποιώ και άλλα προιόντα στα μαλλιά για μεγαλύτερη προστασία.


Οτι θέλετε να με ρωτήσετε ότι αφορα τα μαλλιά σας,πολύ ευχαρίστως αφήστε μου ένα σχόλιο απο κάτω.Και πείτε μου και εσείς την γνώμη σας.
Σας φιλώ!! 

12 σχόλια:

  1. Επειδή μπήκα πρόσφατα στην χώρα του ξανθού,ξέρεις τι μπορώ να κάνω για να φύγει η κιτρινίλα και να γίνει πιο σταχτί το χρώμα?Ηταν φυσικά καστανά και τους πέρασα το 10.1 από Palette.
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Lena μου..Καλως ήρθες στην χώρα του ξανθού όπως το λές και επίσης μπήκες στον χορό και θα χορέψεις αφού πήρες αυτή την απόφαση. :P Είναι δύσκολο να πετύχουμε το ξανθό που θέλουμε ακριβώς εμένα χρόνια με ψιλο παιδεύει.
      Εάν δεν δω το μαλλάκι σου κατα πόσο έχει ανοίξει δεν μπορώ να σου πώ με ακρίβεια τι να κάνεις.
      Το μόνο που μπορώ να σου πω αν είναι φρεσκοβαμμένο να περάσεις ένα SILVER ΣΑΜΠΟΥΑΝ για να σου ψιλοσπάσει την κιτρινίλα.
      Με την επόμενη βαφή συνδίασε να βάλει 10 μαζί με 10.1 μισο μισο για να σου βγεί πιο φυσικό και όχι τόσο κίτρινο.

      Διαγραφή
  2. Ασε και νομίζω πως ήδη το μετάνιωσα...Οπως και να έχει ευχαριστώ για τις συμβουλές
    Εύη μου :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια κι απο μένα.το μαλλι μου είναι έντονο ομπρε και εχει απο καστανο ανοιχτό μέχρι ξανθό 8.επίσης έχει αρχίσει να βγαίνει και ρίζα η οποία είναι καστανή...πως μου προτείνεις να τα βάψω με αυτή τη βαφή?λές η ρίζα να ανοίξει πολύ σε σχέση με το υπόλοιπο?(γιατί το υπόλοιπο έχει περάσει απο παρα μα παρα πολλες διαφορετικές βαφές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!! Βάζεις και το 10.1 και το 12.2 μαζί δηλαδή; κ αν ναι τι χρωμα σου βγαίνει; ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα! Το φυσικό μου είναι ανοιχτό καστανό πριν ένα μήνα πήρα την απόφαση να ανοίξω το μαλλί μου θέλοντας το αποτέλεσμα να είναι ένα σκούρο ξανθό,δοκίμασα λοιπόν βαφή στο νούμερο 9 αλλά το αποτέλεσμα ήταν ένα ανοιχτό χάλκινο.Να δοκιμάσω το 10.1 ή μοναδική λύση μου είναι το ντεκαπαζ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για καστανα μαλλια με λιγα λευκα κανει;Το δικο σου φυσικο πιο ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα έχω ανταυγες κάτω στα μαλλια μ που είναι γύρω στο 9η σε χρώμα μέλι περίπου θέλω ν χρησιμοποιησω μόνο στις άκρες το 12.2 κ το 10.1 για ανοίξει κ να μην είναι κίτρινο με μέλι θ πετυχει;μόνο στις άκρες όμως εκεί που είναι ξανοιγμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα..βαφω καιρό το μαλλι μου 9.65
    και τωρα θελω να το κανω λιγο σκούρο...πιο νιυμερο να επιλέξω? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα.Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη βαφή αυτή για να κάνω ανταύγεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι που σε βρήκα κι εγω χρησιμοποιω της pallette ..ήθελα να σε ρωτησω..εβαψα τα μαλλιά μου κ σε λιγότερο από 24 ωρες τα ελουσα συγκεκριμένα 12..
    Σήμερα αναγκαστικά τα ξανά ελουσα..κ είδα διαφορά στο χρώμα..βεβαια αυτο που είναι τώρα είναι αυτο που ήθελα απλώς μου άρεσε το χρώμα που βγήκε μολις τα εβαψα..
    Θα ξεθωριάσει πολύ επειδή τα ελουσα σε λίγες ωρες?
    Αν τα ξανά βαψω μετά από ένα μηνα θα μου πέσουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα οταν η βαφη λεει επανω φιμε τι συμβαίνει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή